Živeći u modernoj, internet eri, ljudi su okruženi i orijentisani na informacije koje im pruža ova nepregledna mreža. Savremeni način života kreira nove pogodnosti, ali i brzinu u pronalaženju potrebnih podataka. U vezi sa tim, korisnici na internetu dobijaju podatke o kompanijama, proizvodima, servisima i različitim uslugama.

Mnogi vlasnici malih kompanija danas i dalje misle da nemaju korisiti od web sajtova, dok oni koji dugoročno planiraju i razmišljaju o napredovanju svoje firme, koriste web sajt kao pomoć za razvoj svog biznisa.

Ukoliko imaš firmu, a nemaš svoj web sajt, gubiš brojne mogućnosti koje pospešuju širenje tvog biznisa. Postoje brojne marketing strategije koje ti u tome mogu pomoći, a koje lako možeš iskoristiti. Takođe, šta se dešava ako potencijlni kupci ili korisnici tvojih usluga znaju za tvoju firmu, a ne znaju kako da dođu do tebe? To je samo jedan od rizika koje preuzimaš ukoliko nemaš web sajt.

Mnogi su razlozi zašto je korisno imati web sajt koji prezentuje tvoju firmu. Navešćemo neke od njih.

1. Dostupnost uvek, 24 sata u danu, 7 dana u nedelji, 365 dana u godini

Web sajt tvoje firme je savršen teren za potencijalne kupce, klijente ili korisnike koji mogu pregledati tvoje proizvode i kompletnu ponudu bilo kad, u bilo kom dobu dana. Web sajt je tu da pruži potrošaču sve potrebene informacije u vezi sa tvojim prozivodom ili uslugom. Ukoliko bi se ovaj period uporedio sa ranijim, zamisli da hoćeš kupiti nešto u radnji. Spreman si da odeš i obiđeš, kreneš u potragu, ali, kada stigneš – radnja je zatvorena. Otići ćeš u drugu radnju i uzeti što je potrebno. Da se to ne bi desilo tvojoj kompanji, ona može potencijalnim kupcima nuditi svoje proizvode bez vremenskog ograničenja, uz mogućnost kupovine iz udobnosti svog doma. Zato je izrada web sajta danas nasušna potreba za svakog ko planira da proširi svoje poslovanje.

2. Marketing

Svoje korisnike možeš stalno informisati, ažurirajući podatke o najnovijim proizvodima. Kao što su nekada brošure predstavljale strategiju za reklamiranje, sada je jedan od načina za to web sajt. Imati web sajt svoje firme, znači baviti se svojim marketingom.

3. Kvalitet

Ukoliko poseduješ web sajt svoje firme, svojim korisnicima daješ priliku da se bolje upoznaju sa kvalitetom sadržaja koji nudiš. Na taj način im pokazazuješ zašto baš tebi treba da veruju. Neki od njih žele da uporede kvalitet tvoje kompanije sa drugim kompanijama, a kada dokažeš da se tvoj mali biznis zasniva na kvalitetu, pozitivne reči se vrlo lako i vrlo brzo šire, potrošači vole da dele dobre informacije, rado daju preporuke i ti tako stičeš nove korisnike.

4. Prodaja

Biti dostupan na internetu, znači da je tvoja kompanija otvorena i za nove klijente. Više korisnika povećava i tvoju prodaju. Tako se tvoje usluge mogu prikazati široj publici i novim, potencijalnim korisnicima kojima je tvoja usluga neophodna, a koji se još nisu upoznali sa tvojim radom.

5. Prikaz, portfolio

Web sajt je najbolji prostor za galeriju tvog proizvoda ili servisa. Za svaki detalj tvoje ponude možeš napraviti detalje koji mogu posedovati slike i kompletnu deskripciju proizvoda koje nudiš. Tako pokazuješ svetu da je ponuda tvoje firme valjana i da se ozbiljno baviš kvalitetom i sadržajem svoje ponude.

6. Malo ulaganja

Sa tvojim web sajtom, u mogućnosti si da u virtuelnom svetu pokažeš svoju kompaniju. Danas svako ko ima mali biznis može uložiti u dizajn i izradu svog web sajta i na taj način dati mogućost većem broju ljudi da se upoznaju sa kompanijom i promovisanjem proizvoda.

Ako nemaš web sajt svoje kompanije, danas to može značiti da se tvoja firma ne bavi svojom reklamom, da je skoro počela sa radom ili da je to nešto što se ne može shvatiti za ozbiljno poslovanje.

Jednom kada ustoličiš svoju reputaciju u svetu malog biznisa, uz pomoć web sajta, lakše ćeš privući svoje nove kupce i povećati prodaju, uvećati uslugu i tako postepeno širiti svoje poslovanje. Takođe, ako ti je važno da tvoj web sajt izgleda što profesionalnije, to će govoriti ljudima da se ozbiljno baviš svojim malim biznisom.